niedziela, 6 stycznia 2013

Banalne wszystkiego najlepszego :)

Tradycyjnie, dziś mija ostatni dzień na złożenie noworocznych życzeń. Właściwie to ostatnia godzina :) Będzie banalnie, ale szczerze. Chciałabym, żeby każdy Wasz następny dzień był lepszy od poprzedniego. To zawsze plus! Na początek krótka lekcja życia:


W ostatnich latach w moim życiu wiele się wydarzyło. Były chwile zwątpienia i strachu o to, co będzie jutro. Były radykalne zmiany, które pradoksalnie zmieniły w moje życie w nudną, lecz bezpieczną i uroczą często rutynę. Każdą łzę otarła bliska osoba, każdy uśmiech przekazałam dalej z nadzieją, że ktoś ucieszy się z niego tak samo jak ja.

Początek roku nie jest dla mnie przełomem, ale okazją, żeby podziękować wszystkim tym, którzy są ze mną nawet wtedy, kiedy trudno ze mną wytrzymać :) Chciałabym, żebyście tak jak ja, zawsze mieli obok siebie ludzi, na których możecie liczyć.

Na zakończenie, hasło na 2013. Weganizm wzmacnia organizm!

1 komentarz:

  1. Tobie kobieto też, żeby był lepszy od poprzedniego !!! To mega duży plus :)

    Dziękuję za połechtanie mojej próżności ;)

    OdpowiedzUsuń